יום שישי, 5 באפריל 2013

שווארמה טבעונית





איך להגיע לטקסטורה של שווארמה טבעונית ? הכל התחיל מקולפן ירקות שהיה מונח שם על השיש והיה לי גוש של טופו, פשוט לקחתי את קולפן והתחלתי לקלוף את הטופו, יצרתי מין רצועות טופו כאלה ארוכות ודקות, החלטתי לשים במרינדה הקבועה שלי (הסבר בהמשך), בנתיים חתכתי בצל יבש לפרוסות , הקפצתי את פרוסות בצל יבש ,אחרי כמה דקות שהבצל הפך לשקוף, הוספתי את פטריות הפורטובלו שגם אותם קילפתי עם הקולפן לרצועות לבצל  והמשכתי להקפיץ עד והמים שמופרשים מהפורטובלו מתאדים, הוספתי בעדינות את רצועות הטופו אחרי שיובשו קצת במגבת נייר,  הקפצתי את הכל יחד וקיבלתי שווארמה טבעונית פשוט כל כך טעימה שאין דברים כאלה  ;)


 כל מה שצריך : גוש טופו (מוצק) 
קולפן (הכי פשוט שיש ) 
 למרינדה : שום , רוטב סויה ומעט סילאן אפשר להוסיף חרדל דיז'ון חלק, צילי חריף / מתוק, צילי מתוק , אין לי כמויות מדוייקות , אני שמה לפי הרגש  שמקפיצים את הכל יחד מוסיפים את התבלינים תלוי מה אוהבים: כמון, בהרט, כורכום (לצבע), תבלין שווארמה . ע"מ לשמור על הטקסטורה של רצועות הטופו, אפשר לטגן את רצועות הטופו בנפרד להוציא ואז להוסיף למחבת של הפטריות והבצל המתובלים ולהקפיץ בעדינות את הכל יחד. בתיאבון. 

נ.ב
 ;) אפשר לנסות ליישם את הנ"ל גם על רצועות מסייטן * עדיין לא יצא לי לנסות 


אין תגובות: